In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, zijn niet alle Kanye-aangesloten nike air sneakers geweldig. De Yeezy Boost 750 is verschrikkelijk (sorry, zwart paar dat deze zaterdag valt), ik geef niet om de 950 Boots, zijn Nikes waren wisselvallig en zijn Louis Vuitton-gewrichten hadden geen enkele impact op mij.
Ik kocht mijn eerste Flyknit-sneaker in 2013 met de Nike Lunar Fyknit nike air max 97 Chukka en ben sindsdien dol op Flyknit. De combinatie van Flyknit en Lunarlon is te comfortabel en deze veelkleurige nike air max 90 optie viel me op vanaf het eerste moment dat ik het zag.
# KoFBestOf2015 is nu bezig met dag 3 en we benadrukken de beste nieuwe sneaker-silhouetten die dit jaar zijn gevallen. Om in aanmerking te komen voor deze nike air max dames onderscheiding, moest de schoen in 2015 zijn debuut hebben gemaakt, en het kunnen niet alleen nike sneakers laaggesneden of hooggesneden modellen zijn die op hun oorspronkelijke model lijken.
Dus in dit geval heeft de Air Jordan XX9 Low de snit niet gemaakt, want hoewel de schoen zelf geweldig is, is er te veel overlapping tussen dit en het origineel om het echt als nieuw te kwalificeren. Ondertussen zou zoiets als de Nike LeBron 12 Low in aanmerking komen omdat het er zo anders uitziet dan het origineel dat ze schijnbaar alleen bij naam zijn verbonden.
Ik heb die twee als voorbeeld gebruikt omdat we geen Nike- of
Jordan-vertegenwoordiging in dit bericht hebben, want ze verdienden het niet.